16.8.2011

פשקוויל לא-מוכר על פרשת "גיוס בנות"

בהמשך לפגישת בן גוריון עם החזון איש על רקע פרשת "גיוס בנות", שעסקנו בה פה, הנה פשקוויל לא מוכר מפרשה זו: "כבוד בנינו ובנותינו אינו הפקר" (לחץ על התמונה כדי להגדיל).  
העניין כנראה עוד לא נגמר - בחיפוש קצר בגוגל גיליתי את הבלוג האנונימי הזה שקידש מלחמה על גיוס בנות לצה"ל.

תגובה 1:

  1. הרב שלמה אבינר אמר: "בת המתגייסת לצה"ל תורמת לחורבן המדינה" כי גיוס בנות דתיות לצה"ל נובע מטשטוש ההבדל בין אלילות לבין עבודת ד’. ומוסיף "בת המתגייסת לצה"ל בטענה שהיא רוצה לתרום, אכן תורמת - לחורבן המדינה" אותה סיבה שיש יותר ויותר בנות – וגם בנים – שלא מקפידות על הלכות צניעות. אין בזה שום הפתעה. זו לא בעיה נקודתית אלא בעיה כוללנית, הקשורה להבנת מטרתו של האדם בעולמו: האם מרכז החיים הוא האדם או רבונו של עולם. זה ההבדל בין אלילות לבין עבודת ד’. הצבא אינו אידיאל עצמי ועצמאי. אידיאל עצמי ועצמאי לא קיים, הוא גם הופך למין ועבודה זרה.

    לפני יותר מ-3000 שנה ניתנה תורה ואפשר לדעת מה רצון ד’. יש תורה שבכתב ויש תורה שבעל פה ויש חכמי דור ודור. מי שלומד סוף גמרא קידושין רואה מה הדרכת ד’ לגבי צניעות ואז הוא מבין תוך רגע שגיוס בנות הוא נגד הלכות צניעות. וכפירה בקב"ה בפועל. גם בטבת תשע"ד היתה החלטה אחרונה: "מועצת הרבנות הראשית אוסרת גיוס בנות לצה"ל בכל צורה שהיא, וממשיכה את מסורת ההלכה של כל הרבנים לשעבר שאסרו זאת" ומלבד האיסור של גיוס בנות לצבא כשלעצמו, הוא גורר עוד איסורים רבים. יהי רצון שכל בנות ישראל תלכנה בדרכי הנביאות, מדרגה אחר מדרגה, כפי הסדר של ספר מסילת ישרים.

    אגב, מי מאוד רצה גיוס בנות זה הרשע בן גוריון, ימחיהו השם, אבל לאו דווקא מסיבות בטחוניות אלא מפני שהצבא גם צריך לחנך לחברה בריאה, ולדעתו חברה בריאה היא ערבוב בנים ובנות זנות ומינות אפילו בגלוי בלי שום בושה וד"ל.

    ואנחנו אומרים שמשה רבנו בשם ד' היה מחנך גדול יותר ממנו, והוא לימד אותנו לא לערבב בנים ובנות כלל וכלל. ערבוב בנים ובנות אסור 100% מהתורה, ואין שם חולקים על דין זה.

    השבמחק

לפני פרסום התגובה, נא פתחו את הלשונית "הגב כ:", לחצו על "שם / כתובת אתר' ורשמו את שמכם. נא רשמו שם אמיתי או כינוי, והימנעו, ככל שניתן, מ'אנונימי'.

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...